اطلاعیه شماره ۳
مزدوران جمهوری اسلامی و یا گروه‌هائی که بدون جیره و مواجب به آن خدمت می‌کنند، با طراحی تصویری جعلی و انتشار آن در صفحات مجازی، بیشرمانه اخلال در فعالیتهای انقلابی ما را پیشه کرده‌اند.
این توطئه شکست خود را در ذات خود می‌پرورد.
ما هیچگاه بنر تبلیغاتی به صورت تصویر رو به رو را طرح نکرده و انتشار نداده‌ایم.
ما با انتشار هر شماره جدید کمون، بدون هیچ شکل و شمایل و فرمات خاصی فقط آدرس سایت نظم کمونیستی و pdf کمون را به وسیله ایمیل انتشار میدهیم.
سازمان نظم کمونیستی، با انتشار سایت نظم کمونیستی و نشریه کمون، تحت یک خط مشی رادیکال کمونیستی به یاری طبقه کارگر در مبارزه علیه نظام سرمایه‌داری برخاسته و در این راه از هیج کوششی چشم نمی‌پوشد.
لذا، نوشته‌ها و موضعگیری‌های رادیکال ما، جمهوری اسلامی و کلیه أعوان و انصارش را خشمگین کرده و به انتقام جوئی واداشته است.
ما از کمونیستها و دیگر نیروهای مترقی و آزادی‌خواه میخواهیم، همگام با ما در افشای تاکتیکهای رژیم و عوامل آن در هر شکل و شمایلی فعالانه شرکت کنند.
نظم کمونیستی
23.6.2023

شیوه تفکر یک خرده بورژوا: یک خرده بورژوا هیچگاه عقیده ثابتی ندارد. در حالی که عقب صف حرکت میکند خود را پیشقراول میداند. بر مبنای شرایط گاهی مارکسیست است و گاه مارکسیست نیست. او در حالی که به همه دنیا مهر دگماتیک میزند، خود بر دگم‌هایش محکم چسبیده است. هیچ کس نمیتواند یک خرده بورژوا را قانع کند.